niedziela, 24 listopada 2013

BOHATEROWIE


''Jak bardzo nieprzewidywalne potrafi być życie, jak krótki dystans dzieli najczarniejszą rozpacz i pesymizm od radości, od której wprost kręci się w głowie''



Jessica Moon
Nie musisz mi mówić, że robię błąd pozwalając mu mieć nad sobą aż taką władzę. Ale w jego spojrzeniu jest coś takiego, że zawsze ulegam i wiem, że zrobię dla niego wszystko. To jest takie naiwne.


Justin Bieber
Mówisz, że dobrze mnie znasz, ale wciąż pojawiają się pytania na które brakuje Ci odpowiedzi. To właśnie jest to co powoduje, że uzależniasz się jeszcze bardziej. Ta niewiedza nie da Ci spokoju. Mogę się założyć.
      

________________________________________________________________________________

Postanowiłam przenieść bloga na blogspot i zacząć tu nowe opowiadanie. Kontynuacja Bieber&Yorks chociaż była dla mnie czymś ważnym to mnie przerosła i zostawiam to. Teraz czas na coś zupełnie nowego. Na coś co już od dawno chodziło mi po głowie. Przedstawiam Wam nowe opowiadanie "Who is Justin?". Mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu.

O nowych rozdziałach informuje tylko za pośrednictwem Twittera. Robię całkowicie nową listę i ten kto chcę być informowany niech zostawi w komentarzu swój nick, albo po prostu do mnie napisze @shawtybiebera.

6 komentarzy:

  1. Bardzo się cieszę, że bedziesz pisać, chociaż uwielbiam 'Bieber&Yorks' i szkoda, że pozostawiłaś kontynuacje, ale rozumiem. Mam nadzieję, że jeszcze kiedys do niego wrócisz. :) Jak na razie bardzo jestem podekscytowana nowym opowiadaniem i już sie nie moge doczekać pierwszych rozdziałów. Oczywiście chce, abyś nadal mnie informowała o nn. <3 @69_danger

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo sie cieszę, że do Nas wracasz:) I nie ważne czy jest to nowe opowiadanie czy kontynuacja to i tak będzie wspaniałe:* Nie moge doczekać sie już pierwszego rozdziału, gdybyś mogła dodać mnie do obserwowanych byłabym wdzięczna: @juslina69
    Kocham Cie ♡

    OdpowiedzUsuń
  3. Chociaż bardzo chciałam doczytać tamto opowiadanie, nie można mnie pretensji do ciebie. Jestes autorka, to twój siwat i twoje decyzje.
    Cieszymy sie jednak ze bedziesz wciąż dla nas tworzyć. :) Czekam z niecierpiloscia na losy bohaterów. Mam jednak nadzieję że obędzie sie bez gangów, narkotyków i zabijania...
    Oczywiscie jeśli mozesz informuj mnie na tt @turbodebil xx ;')

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda że nie będzie Bieber&Yorks kochałam to opowiadanie, ale jestem pewna że to będzie świetne ! Prosiłabym o informowanie mnie o nowych rozdziałach mój twitter >> @HugForBiebs <3

    OdpowiedzUsuń
  5. nawet nie wiesz jak się cieszę że wróciłaś

    OdpowiedzUsuń
  6. @shawtyyyJB :))) pls

    OdpowiedzUsuń