czwartek, 28 listopada 2013

PROLOG

8 LIPCA
Czuję się lepiej. Doktor Foster jest dla mnie bardzo miły. Dostałam od niego mnóstwo kolorowych tabletek po których jakoś poprawia mi się humor. Tylko z mamą gorzej. Przestała jeść. 

9 LIPCA
Z mamą coraz gorzej.

10 LIPCA
Dzisiaj byłyśmy w szpitalu odwiedzić tatę. Mówił, że wszystko będzie dobrze. Ufam mu. On nigdy nie kłamie.

11 LIPCA
Jest źle. Mama jest coraz chudsza.

12 LIPCA
Wezwali nas do szpitala. Coś z tatą. Kończą mi się tabletki. Chyba potrzebuje pomocy.

13 LIPCA
Nie wolno nam odwiedzać taty. Nikt nie może do niego wchodzić. Nikt też nie chce mi powiedzieć co się dzieje. Słyszałam coś o operacji.

14 LIPCA
Stan krytyczny? Co to znaczy? Mówił, że mnie nigdy nie zostawi.

15 LIPCA
Pozwolili mi wejść na sale. Prawie nie poznałam taty. Wygląda źle, ale mówi, że wyjdzie z tego i niedługo wróci do domu.

16 LIPCA


17 LIPCA


18 LIPCA


19 LIPCA


20 LIPCA


21 LIPCA


22 LIPCA
Okłamał mnie....


_______________________________________________________________________________

Tak oto przedstawiam Wam prolog do nowego opowiadania :) Pierwszy rozdział już wkrótce :) kogo informować? @shawtybiebera

28 komentarzy:

  1. ZAPOWIADA SIE BARDZO CIEKAWIE, TAKIE OPOWIADANIA LUBIE NAJBARDZIEJ

    twitter: @juslina69

    OdpowiedzUsuń
  2. zxvbmmkgdswtuophd. Wow. Zapowiada sie cudownie. I od razu krytycznie. Ale podoba mi sie bardzo. <3 czekam na pierwszy. ;3 @69_danger

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmieniłam nazwę na tt z @69_danger na @myluvx_xbiebs . Prosze o informowanie i czekam z niecierpliwością na nn. <3

      Usuń
  3. O rany. Chyba dostałam zawału w 30 sekund. Dziwne... Ale tak wyszło. Jestem bardzo ciekawa co dalej. Osndbsbjwjdnfb

    @turbodebil

    OdpowiedzUsuń
  4. Omg pierwszy raz widzę taki prolog jdghkjdgh czekam na 1 rozdział @HugForBiebs

    OdpowiedzUsuń
  5. jejku. już po prologu mogę stwierdzić, że to będzie zajebiste opowiadanie *.*
    @Carolax3

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie pomyślałaś aby np zrobić konta bohaterów na tt? Bo ostatnio tak patrzyłam i chyba konto Jessicy już jest O_o

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnie sie zaczyna, podoba mi sie. mozesz mnie informowac ? moj tt @swaglandia_

    OdpowiedzUsuń
  8. ŚWIETNY!!! TY TO MASZ TALENT XD @SamlikeHS

    OdpowiedzUsuń
  9. omg o.O to jest świetne!! *,* twoje opowiadania zawsze były cudowne, więc to na pewno też takie będzie. <3 czekam na 1 rozdział ♥
    PS. czy mogłabyś mnie informować? @Danger12345678

    OdpowiedzUsuń
  10. SPAM: hej, jestem Ariana i piszę swoje własne opowiadanie :) Może mogłabyś wejść, przeczytać i może nawet napisać komentarz? :) Baaardzo serdecznie zapraszam :)
    http://alaylmshawty.blogspot.com/
    Właśnie niedawno pojawił się nowy post :)
    Przepraszam za spam :c

    OdpowiedzUsuń
  11. wow wow wow *.*

    OdpowiedzUsuń
  12. świetnie się zapowiada, szkoda ze nie moge komentować na bieżąco, mieszkam w Niemczech i chwilowo nie mam normalnego internetu tylko w telefonie. codziennie sprawdzam czy coś dodałaś niestety ;c przeczytałam twoje poprzednie blogi i byłam pod wielkim wrażeniem dlatego jestem cierpliwa bo wiem że jak dodasz 1 to będzie coś świetnego ;) a co do poprzednich opowiadań to naprawdę WOW ! mam nadzieję że nas nie zawiedziesz i ten bedzie tak samo dobry lub lepszy.
    @Gosiaaczekk

    OdpowiedzUsuń
  13. jeszcze nic nie dodałaś ;c szkoda.. sama napisałaś że wkrótce ;c może jakiś prezent świąteczny ;d

    OdpowiedzUsuń
  14. pierwszy raz widzę taki prolog! wow

    OdpowiedzUsuń
  15. koleżanka mi poleciła twoje nowe opowiadanie, i nie dziwie się czemu ;d super czekam na nexta

    OdpowiedzUsuń
  16. Chociaż to dopiero prolog, to jestem pewna, że to będzie coś genialnego, innego i zaskakującego... czytałam twoje poprzednie opowiadanie, które było świetne. A ten prolog jest tak intrygujący, że nie mogę się doczekac pierwszego rozdziału. Pozdrawiam i życzę dużo weny :)
    @belieber_katy06

    OdpowiedzUsuń
  17. szkoda że nie kontynuujesz tamtego opowiadania, ale cóż ten prolog jest zaskakujący mam nadzieję że nas zaskoczysz ;) życze dużo pomysłów

    OdpowiedzUsuń
  18. umiesz zaskakiwać ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. 1000 wyświetleń bloga?! to dopiero prolog wiec to musi być coś ! czytam! czytam!









    i czekam ;P

    OdpowiedzUsuń
  20. kiedy rozdział? :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zapowiada się ciekawie ! :D

    OdpowiedzUsuń
  22. kiedy rozdział ? ;c juz za dluuuugo

    OdpowiedzUsuń
  23. [SPAM]
    Skylet nigdy nie miała życia jak z bajki. Jej życie było totalnym piekłem z którym musiała się codziennie zmagać. Nikomu nie mówiła co dzieje się u niej kiedy wraca do domu. Ciągłe awantury i bójki sprowadzały ją głęboko w dół. Nie umiała sobie z tym poradzić. Nie miała nikogo kto by ją zrozumiał, pocieszył. Wpadła w złe towarzystwo. Alkohol, narkotyki, kradzieże i do tego jeszcze on - chłopak, który chce sprowadzić ją z powrotem na ziemię, bo widzi jak powoli się stacza i łamie mu to serce. Co się wydarzy gdy na jej drodze staną - Niall, Harry i Amber? Czy będzie musiała między nimi wybierać? Zapraszam serdecznie i liczę na szczery komentarz xx http://envy-fanfiction.blogspot.com/ ~ @xAgata_Sz

    OdpowiedzUsuń
  24. szkoda że nic nie ma.. liczyłam ze chciaz po nowym roku cos dodasz ale widocznie nie masz czasu zaczac tego bloga.. no coż

    OdpowiedzUsuń
  25. prolog zapowiada sie spoko, chyba utknęłaś

    OdpowiedzUsuń
  26. kurde ciekawe co dalej!! ;)

    http://he-is-back-tlumaczenie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Zaciekawiło mnie x mozesz mnie informować @szarymalik

    OdpowiedzUsuń